tisdag 1 april 2014

RAK


Är med i en gruppen Project Life Sweden på facebook. Även om jag inte kommit igång själv med project life, så är jag nyfiken på det. Gruppen är inspirerande och har en härlig stämning. Men iaf så var det via denna grupp jag upptäckte RAK. RAK står för random act of kindness och går ut på att människor gör saker bara för att glädja någon annan utan att förvänta sig något tillbaka. En sån härlig tanke! Gillade idéen och delade tanken i en annan facebook grupp som är för de som håller på med scrapbooking. Till min förvåning så fullständigt exploderade det och det var en sån härlig respons på människor som ville skriva upp sig på listan och vara med att glädja andra. Gruppen togs över av RAKAre innan det bildades en ny renodlad RAK grupp för scrappare (RAK scrapbook). Så härligt att kunna ge till någon som har samma intressen. Det roliga är att man dessutom får nya idéer själv i sitt eget skapande. Dels via saker ur RAKar som man får själv, men också av att se hur andra skapar med det de fått. Så härligt. Detta är iaf några RAKar som jag fått.  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar