tisdag 25 mars 2014

Mina första egna skärfiler till Cameon

Dessa två var mina första egna skärfiler som jag skapade med Silhouette cameon. Luftballongen hänger i mina tjejers sovrumsfönster och olika små gosedjur brukar ta sig en flygtur.




Inför jul ville jag göra nedräkningen lite roligare för barnen. Givetvis har de även en vanlig adventskalender men min ide var att jag ville ha något som återkommer år från år och kan förknippas med julen hemma hos oss. Så jag sökte runt lite och hittade mest olika typer av advetskalendrar men kände att det inte var riktigt det jag var ute efter. Men hittade tillslut en snögubbe på Pinterest där man använde sig av moroten som näsa för att räkna ner. Gillade ideen och gjorde en egen i Silhouette Studio programmet.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar