tisdag 25 mars 2014

Min första tävling

Är med i en helt underbar grupp på facebook, Silhouette Scandinavia. Där visar man upp alster man skapat med sin Silhouette Cameo, tipsar, ger råd och delar med sig av egna skärfiler. I februari inför alla hjärtansdag anordnades det en tävling som gick ut på att skapa något med sin Cameo. Enda kravet var att alstret skulle innehålla ett hjärta av något slag.

Jag kände att detta var roligt och satte igång att göra min egen skärfil till en postbox. Till boxen gjorde jag ett litet mini kuvert av en hjärtform, tillsist en liten lapp som passar att stoppa i kuvertet.
Den var jätterolig att göra även om jag inte vann tävlingen. Vinnaren var Monica Björk med sin gazebo no 2. Ni som har en cameo men som inte hittat till Monicas vrå, tycker jag absolut ska göra ett besök där. Hon är otroligt givmild med sina helt underbara skapelser.

Monica Björks Creativeroom



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar