tisdag 30 december 2014

Nytt bok kort i svart och rosa

Hittade äntligen tid för en pysselstund. Som jag saknat det. Med tre barn alla under 6 år, heltidsjobb och mitt inne i ett byggprojekt av vårt drömhus så räcker tiden inte till. Dessutom är det mesta av mina pysselsaker nedpackade inför husflytt till och med mitt älskade skrivbord plockades undan inför husvisning. Men jag har ju ett nytt pysselrum att inreda i maj istället så det ser jag fram emot. :)

Men iaf så hittade jag lite tid och gjorde ett bok kort. De är så roliga att göra. Hittade vackra papper på Farfarhill.blogspot som jag skrivit ut och använt mig av. I övrigt har jag använt en Martha Stewart bård punch Doily Lace, Primas distress tool, blommor, egengjord lerdekoration från en Martha Stewart form, acryl färg pärlmedium, perfect pearls, embossing pulver silver puff, metalldekoration, uni bal penna vit, glossy accent, pärlor, mm.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar